SHOPPING

Idag har det blivit en himla massa shopping. Jag har köpt julklappar till mamma, pappa och nina. Amandas är redan köpt sen ett tag tillbaka, så nu är det bara olofs kvar :) Sen köpte jag inneskor att ha på jobbet, vanliga sandaler fast med "diamantspännen" typ. Inte riktiga diamanter förstås, men ändå :P De kostade bara 180:- på Din Sko. Sen köpte jag nya harry potter-boken på svenska. Nu har jag hela samlingen :D Den kommer läsas flitigt den närmsta månaden. Jag köpte även en body scrub från The Body Shop, en som matchar mitt body butter :)

Vi var och fikade på Sandy's också. Jag, olof, patrik, alex, rickard och alexandra. Himla mysigt med julmust och kladdkaka :) Köpte även en limpa cigaretter. Samt tog ut lite pengar som jag är skyldig pappa. En händelserik dag med andra ord :P

Ikväll blir det förhoppningsvis krogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback