SHOPPING

Idag blev det lite shopping för min del :) Först mötte jag pappa på söder och vi åkte till donken och käkade lunch. Sen skjutsade han mig till dagiset eftersom jag var tvungen att lämna en del papper till dem och så. Efter det tog jag tåget in till centralen och gick till H&M Divided i gallerian för att kolla runt lite. Fick en kupong med 20% rabatt vid ett köptillfälle i den butiken som bara gäller i helgen, så jag passade på. Köpte ett ljusturkost a-linjeformat linne med tjocka svarta axelband, men är inte helt hundra på om jag ska behålla det eller inte. Vi får se om jag känner för att ha det på mig imorgon på krogen :)

Nu sitter jag i alla fall här hemma och bara tar det lugnt. Mamma hämtade ut mitt paket från H&M åt mig igår så det låg och väntade på sängen :) Gillade båda tröjorna sjukt mycket! Fick även ett mail från laredoute att min kjol är på väg :) Skrev om den förut, en lite glansig kjol för typ 189:- eller nåt som fanns i brunt och svart. Jag beställde en i svart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback