RASTLÖS

Någonting står inte rätt till med mig :P Jag klarade inte ens av att kolla på hela filmen utan att då och då sätta mig framför datorn :P Det finns bara ett ord för det här; beroende.

Det blir inget familjefoto imorgon trots allt. Brorsan har blivit sjuk, han har röda prickar i hela ansiktet och ser ut ungefär som rudolf med röda mulen. Därför ska vi boka om det till senare istället. Synd tycker jag eftersom jag hade sett fram emot att få ta en lååång rast från jobbet imorgon där på eftermiddagen. Men men, det är bara att jobba på istället. Suck.

Imorgon ska jag till min kusin och äta mat + sova över, sen på lördag ska jag hem till amanda :) Nästa vecka blir det jobb tisdag, onsdag, torsdag, fredag. Tisdag + onsdag = H&M. Torsdag + fredag = dagis. Skönt med lite omväxling i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback