MITT JOBB

Sitter hemma hos älsklingen och kollar på Alien vs. Predator :P Inte så mycket bra på tv på torsdagar. Vi ska båda upp rätt tidigt imorgon så det blev lite chips och julmust och helt enkelt en mysig tv-kväll :)

Jag ser faktiskt fram emot att jobba imorgon. Jag vet att jag har varit rätt negativt ställd till mitt jobb på H&M förut, men det har endast varit på grund av de långa dagarna och all stress. Jag är nämligen inte en sån person som klarar av stress, jag kan liksom inte vända det till min fördel utan blir helt förstörd av det istället. Men nu när jag jobbar med rätt stora mellanrum och bara en eller två dagar i taget känns det som att det bara flyter på :) Det beror väldigt mycket på att jag har fått tillbringa en stor del av min tid på kosmetikavdelningen på sista tiden. Jag trivs oerhört bra där och det blir lättare för mig att ha hand om en hel avdelning helt själv, och på ett sätt få vara chef över mig själv. Jag har faktiskt märkt att jag får mer gjort när jag jobbar i min egen takt på kosmetiken än vad jag får när jag jobbar fort och stressigt på damavdelningen. Men nu trivs jag i alla fall bättre :) Plus att de jag jobbar med är helt underbara vilket verkligen underlättar de där stressiga dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback