LADDAD

image274Har laddat upp med crostini vitlök och persilja samt en massa kolsyrat vatten från min sodastreamapparat :) Ska strax bänka mig framför tv:n och kolla på Ugly Betty och Desperate housewifes :) Tänkte försöka vila upp mig lite inför morgondagens jobbande. Har eventuellt fått ett till jobb förresten. Susanne (mammas kompis) behöver en hundvakt ibland när hon jobbar och det vore ett perfekt tillfälle för mig att öva bort min hundrädsla :) Plus att Chili (hunden) är hur söt som helst! Hon hoppar lite ibland, men annars e hon världens snällaste :) Inte så stora pengar i det, men ett skönt extrajobb i alla fall :) Shit vad många jobb jag har nu. H&M, personlig assistent, personlig assistent åt min bror, dagisfröken och hundvakt. Och ändå jobbar jag inte varje dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback