H&M

Jobb idag igen. Vi var typ fyra stycken i hela butiken eftersom folk var sjuka o sånt, men det funkade ändå :) Tur att det inte var precis efter löning i alla fall :P

Imorgon blir det jobb igen. 9:45 - 18:50. Sen ska jag hem och gå ut med Chili, mammas kompis hund. Himla söt :)

Just nu sitter jag hemma hos olof och kollar lite på tv. Har riktigt ont i huvudet, fast mer sån där rödvinshuvudvärk. Jag känner mig mer tung och konstig i huvudet, inte så koncentrerad smärta liksom. Precis som med rödvin. Jag hade samma huvudvärk igårkväll så jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nåt. Jag har i alla fall fått i mig en alvedon så nu är det bara att vänta och hoppas på att det går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback