FREDAG

Nu sitter jag hemma hos älsklingen och väntar på att han ska komma hem :) Han har jobbat från 9-17 på Köp en scooter och sen direkt till Scala där han jobbar från 18-22 så jag köpte lite gott åt honom :) Lyxglass vilket självklart innebär Ben & Jerry's, tänkte prova deras smak Chocolate Therapy och sen köpte jag chilinötter och julmust :)

Jobbet idag gick bra, hela dagen gick verkligen hur fort som helst :) Jag har letat efter en svart farfarskofta i lite längre modell rätt länge nu och helt plötsligt hängde den där framför mig på jobbet för endast 349:- :D Fast det blir ju billigare för mig med min personalrabatt på 25% så den kostade bara 262:- :)

Har även löst ett litet tjafs idag vilket känns oerhört skönt :) Det är aldrig kul att bråka med någon, speciellt inte för mig som är en sån där som alltid vill att alla ska vara glada hela tiden :P

Imorgon blir det shopping med Olof. Jag ska ut och leta efter en nyårsklänning :)

Kommentarer
Postat av: Alex

KopEnScooter!!!!

Inte köp en scooter :P det ska vara rätt! KopEnScooter ETIK!

2007-11-30 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback