BÄRBAR DATOR


Jag ska få en bärbar dator i julklapp! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Haha jag är helt överlycklig :P De här tre ovan är i alla fall de jag gillar hittills. Den tredje är min favorit, men den kostar typ 10000:- så den lär det ju inte bli :( Grejen är den att mamma och pappa kommer betala halva datorn och sen får jag betala resten på avbetalning. De tänkte sig något i prisklassen 5000:- så den tredje är ganska utesluten. Men den är sååå fin! Jag är helt kär i den! :P Jag ska i alla fall ut och kolla lite i butikerna och se vad som finns att välja på, sen får vi se hur det blir :) Vi tänkte vänta till mellandagarna med att köpa datorn eftersom chansen finns att det blir billigare då :)

Kommentarer
Postat av: Alex

MAC MOHAHAHHA XD

2007-11-25 @ 22:48:10
Postat av: Cissi

Lyssna inte på Alex! Köp den jag har, har just köpt den och den är underbar! En HP Pavillon DV6646. Jag var lite sugen på en rosa först, men funktionerna på den här segrade tillslut! Webcam, lightscribe, fingeravtrycksläsare, fjärrkontroll (perfekt om du vill kolla på film!), knappar för volym och låtbyte som lyser med bluetooth-blå (älskar den färgen!) HDMI + S-video så att du kan koppla den till tv:n, firewire för videokameran + allmänt bra prestande förstås! Den är blänkande svart och du får med en putsduk! =) Buy it! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback