ASOS


Den här väskan har jag gått och suktat efter huuur länge som helst! Den har varit på rea ett tag också, så jag har verkligen varit hur nojjig som helst över att den kanske skulle ta slut. Men nu fick jag den äntligen! Älsklingen beställde den som tidig julklapp åt mig :D Den i brunt var det jag fick, den svarta ser mest tråkig ut. Men jag är verkligen helt kär i min underbara nya väska! :D

Förresten hittade jag också en supersnygg kuvertväska i lite större modell på H&M nu när jag jobbade förra veckan. Den har en guldkedja inuti som man kan ta ut om man vill ha axelband. Svart och glansig är den. Ungefär 30x20 cm. 129:- kostar den :) Jag ska försöka hinna lägga upp en bild senare i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback