Tisdag

Min nacke är sjukt stel sen igår, sov på något konstigt sätt :/

Idag ska jag inte göra någonting egentligen. Olof har haft tvättstuga hela dagen o sen ska vi käka omeletter till middag :) Sen bär det vidare till tumba där jag ska träffa Saga och få biljetterna till hennes studentskiva :) Ikväll blir det bara tv och sova, ska upp tidigt till praktiken imorgon. Känns lite weird eftersom jag inte var där någonting förra veckan och nu blir det bara en halv vecka. Men men, jag har ju haft den där dumma huvudvärken och min pollenallergi. Jag ska i alla fall jobba/praktisera onsdag, fredag, lördag och söndag den här veckan :)

Nästa vecka ska jag till H&M för att se hur mitt schema inför i sommar ser ut, plus att jag ska få lära mig kassan :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Glöm inte att tipsa om mig på H&M!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback