Slut på det roliga

Tittade precis på det allra sista avsnittet av O.C, NÅGONSIN! :'( Det känns hemskt att O.C har slutat och att One Tree Hill antagligen kommer sluta om några avsnitt också :( Jag som älskar One Tree Hill så OTROLIGT mycket! Det låter säkert jättelöjligt att man blir så upprörd över en tv-serie, men det skiter jag fullständigt i! Det finns vissa saker i livet som berör en och den här serien har verkligen berört mig. Karaktärerna, musiken, intrigerna, allt. Jag vet inte varför, men den påverkar mig och mina känslor. Har gråtit till typ tio avsnitt på raken nu :P Den har varit så sorglig på sistone.

Jaja, hur som helst är det skola imorgon. Praktiken är slut och allt går tillbaka till det vanliga. Förutom en sak, inspelningen av MacGyver 2 (vårt projektarbete) börjar imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag skulle grina om Grays Anatomy la ner... =0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback