Rhodos

Olof berättade idag att rickard o alexandra ska till Rhodos i slutet av augusti och då ska vi antagligen med :D Mamma o pappa lånar ut pengar till resan eftersom jag inte får min sommarjobbslön förrän i slutet av augusti :) Jag har aldrig flugit flygplan och jag har bara varit utomlands en gång i hela mitt liv, då åkte vi buss till paris :P Fast jag ringde till vårdguiden och dom sa att man inte behöver ta någon spruta om det är ett land inom europa så då slipper jag den paniken också :) Man ska bara akta sig för skaldjur och frukt med skal på, tvätta händerna ofta och bara dricka vatten på flaska! nemas problemas! :) Jag med min sprutskräck hade aldrig pallat åka om jag hade varit tvungen att ta en spruta.

Måste antagligen fixa nytt pass också, tror att mitt gick ut 2005 eller nåt sånt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Wie, superroligt att ni följer med :). Inte ensam tjej längre

Postat av: Nina

Ååå vad du är kass!! =P
Min moster, kusin å hela de gänget kom hem från Rhodos imorse ;)

2007-05-28 @ 16:08:44
URL: http://liiiiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback