Orka

Mamma är som vanligt på dåligt humör idag. Ibland blir hon det och tar ut det på alla som inte har med saken att göra, till exempel mig. Jag jobbar ju med kalle idag, och i 5 minuter var jag tvungen att kolla genom vårat projektarbete ifall det behövs några ändringar, eftersom vi ska ha det klart till imorgon. Då blir mamma skogstokig och börjar skrika att det här är sista gången jag jobbar med kalle o massa skit. Inte för att hon någonsin menar det hon skriker när hon är arg, men det är jävligt jobbigt ändå :/

Lite glada nyheter i alla fall, på onsdag ska vi sätta om min hårförlängning och sen är det skiva på hardrock café :D Nästa vecka är ju sista veckan med lektioner och sånt så det ska bli så skönt att inte ha något skolarbete kvar att göra, att vara helt klar med precis allting, lagom till studentskivan :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja verkligen :) Superfina och till vilket pris också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback