Fredag

Nu har emma precis åkt hem, fast hon kommer tillbaka om en vecka för att fira att jag tar studenten :)

Idag var vi först i skolan och redovisade vårat projekt, sedan gick jag och emma runt på stan och shoppade :) Jag köpte ett vitt midjebälte i fejkskinn typ med en rosett från Gina Tricot och ett svart resårmidjebälte från Vero Moda. Plus att H&M hade ett erbjudande om klänningar för 98:- idag så jag köpte en rosa/vit sådan :)

Pappa åkte precis iväg till Idre på syskonträff, kommer sakna honom :( Han kommer hem på söndag igen.

Ikväll kommer olof hit :D Imorgon blir det först jobb och sen ska det grillas med trevligt sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Grilla korv och dricka bira, vad mer kan man begära? ;D

2007-05-25 @ 22:43:57
Postat av: miina

Mean little girl! Skulle ju ha nämt något om din skiva, då hade jag varit där lugnt :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback