Trappstädning

Idag var det dags att städa trapphuset igen. En gång i veckan i en hel månad, fast snart är det över :) Jag sopade och skurade hela trapphuset, sopade ute på farstun under gallret och sopade hela källargången. Jobbigt.

Jag och pappa skulle egentligen ha övningskört idag, men jag orkar inte. Han ville dra ut o köra i minst 3 timmar och det har jag ingen energi kvar till. Man måste ju vara pigg i huvudet om man ska kunna koncentrera sig på körandet. Det får bli i veckan istället :)

Igår blev det en mysig hemmakväll med olof :) Vi åt tacos, kollade på Legally Blonde, åt fruktsallad, åt popcorn och drack påskmust :)

Kommentarer
Postat av: Alex

WTF påskmust.. lite tidigt där va? ;P

2007-03-24 @ 16:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback