The number 23

image18

Igår var jag och amanda på bio och såg The number 23 med jim carrey. Hade aldrig trott att han skulle vara bra som allvarlig i en film, men han bevisade motsatsen! Det var en otroligt bra film med en sån där underbart bra tvist på slutet som man aldrig hade kunnat förvänta sig. Underbart! :)

Sen åkte jag och amanda hem till mig. Det gick ingen buss så vi fick ta taxi. Jag trodde jag kunde betala med mitt maestrokort, men taxichauffören sa att "det funkar inte med såna här släta kort" så amanda fick betala. Vadå släta kort? Kan nån förklara för mig vad fan han menade? suck :P

Idag blir det ingen skola. Jag orkar inte eftersom det bara är en lektion och jag har ändå ingenting kvar att göra. Nästa vecka börjar praktiken i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Betalkort har de sista siffrorna upphöjda så man liksom kan känna på dom :) eller så är det alla? något sånt

Postat av: Johanna

ååå... den där filmen vill jag se... tror Jim Carrey ör jätte bra...
Föra att få texten brevid bilden har du bilden markerad (så att du bland annat kan ändra storleken och så genom att dra i hörnen du vet) och sen klickar du på höger- eller vänsterjustera i knapparna där ovanför knappen du trycker på där du lägger in en bild.,.. Knapparna för justering ser ut som ett textdokument som antingen texten är allting till vänster eller allting till höger. Lycka till! Bara att fråga om du inte förstår!

2007-03-27 @ 18:05:11
URL: http://johanna84.blogg.se
Postat av: Alex

bajsunge, jag ville se den här filmen också :(

2007-03-27 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback