Sophia Bush



Jag måste säga att Sophia Bush (Brooke Davis) är min absoluta favorit i One tree hill. Från början var det Peyton, men på senare tid har jag verkligen fastnat för den söta brunetten med dom underbara smilgroparna. Om det finns någon kändis jag ser upp till så är det definitivt Sophia Bush.




Jag sitter och lyssnar på en massa musik från One tree hill. Jag hittade en sida med information om exakt vilka låtar som har varit med i vilka avsnitt, så nu sitter jag och leker med iTunes :)

Här kommer några riktigt bra låtar som jag har plockat ut:

8MM - Forever and ever amen
Jose González - Heartbeats
Tyler Hilton - Glad
Pete Murray - So Beautiful
The Get Up Kids - Overdue
Susie Suh - All I want
Matthew Ryan - Return to me
Jet - Are you gonna be my girl?
Tyler Hilton - How love should be
Forty Foot Echo - Drift
Saliva - Rest in pieces
Pete Yorn - Ez

Kommentarer
Postat av: Nina

Shittans va du skriver nu för tiden!
Och vilken otroligt fin blog du har nu!
Massa cred för ditt work ;) hehe.
pussssa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback