Personlig assistent

Idag jobbar jag med min bror hela dagen :) Började klockan nio o slutar klockan sex ikväll. Helt okej när det är ett jobb man tycker om :) Brorsan e så söt för han testar mig hela tiden för att se vad han kan komma undan med, men mig lurar han inte :P Fast det är svårt att säga nej till hans söta leende :)

Jag är galet festsugen just nu. Jag var det igår också, men eftersom jag skulle upp tidigt idag så gick ju inte det. Förhoppningsvis blir det någonting nästa helg :) Fast jag börjar bli enormt orolig att jag inte får någon lön alls den här månaden, tänk om dom skjuter upp den till nästa? I såna fall kommer jag vara skuldsatt upp över öronen och det ger mig enormt mycket ångest att bara tänka på det! suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback