Lönebesked

Suck. Allt gick åt helvete precis som jag trodde. Nej, men jag fick bara lön för den första dagen jag jobbade (det var den sista februari) och resten kommer inte förrän nästa månad. Förut när jag har jobbat sådär genom månadsskiftet har dom alltid slagit ihop lönen, men inte nu när jag behöver det som mest :/ suck. Hur som helst så var både pappa o alex snälla o gick med på att jag betalar deras skuld nästa månad, tack! :) Det som ska betalas den här månaden är 500:- till amanda och 400:- till olof. Jag köpte ett par solglasögon, två par halsband och ett par örhängen idag också. Det innebär att jag har ungefär 300:- att leva på till nästa månad. Plus att vi ska på kryssning om två veckor. men men, det är sånt man får leva med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback