Filmkväll



Igår frågade amanda om jag skulle följa med hem till henne i märsta och det tyckte jag lät som en trevlig idé :) Jag fick stressa in i duschen, men jag hann lagom till att amandas mamma kom o hämtade mig i bilen. Sen hämtade vi upp amanda i tumba centrum och sen åkte vi iväg :)

Vi hyrde filmen Förortsungar som faktiskt var bra! haha. Jag hade inte förväntat mig det, men den var faktiskt riktigt bra! :) Sen hade vi köpt lite godis och sånt också :)

Idag tog jag bussen från amanda klockan tio eftersom jag skulle förbi mormor och morfar i tullinge och hämta upp min hängselkjol som hon hade sytt upp åt mig. Sedan skulle dom till tumba centrum så då fick jag skjuts hem. Nu sitter jag bara här och väntar på att olof ska komma, plus att jag ska hämta upp min bror från taxin runt halv fem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback