En dålig kombination

Jag vet inte varför, men jag känner ett enormt köpsug just nu! Vill bara shoppa, shoppa, shoppa. Tyvärr går inte det särskilt bra ihop med ångesten jag känner över mitt försenade lönebesked. suck. Plus att jag kommer gå runt hela dagen imorgon och ha ännu mer ångest eftersom ingen är hemma och kollar posten. Jag kommer alltså inte få veta någonting förrän imorgon kväll.

Jag och olof ska i alla fall förbi den nya gallerian som har öppnat där Debenham's låg förut. Souk tror jag att den heter nu. De har tydligen en hel butik med Friis & Company, vilket för mig innebär himlen på jorden! Ännu bättre är att de har en affär med Pilgrim! De två affärerna i samma byggnad, det finns det ingenting som slår! :D Så ja, imorgon blir det lite fönstershopping i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Nina

I know that feeling, men kommer jag hem med något annats än matkassar blir det hus i helvete!
Dennis har så att säga upptäckt mitt intresse för att shoppa ;)

2007-03-26 @ 09:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback