TB's

Mhm. Första gången jag går på krogen i tumba :P Men men, det var skoj :) Jag och nina ringde stoffe och sedan satte vi oss på uteserveringen på TB's runt femtiden. Vi satt och drack lite öl och pratade om allt möjligt skoj, alltid lika kul att träffa gamla vänner :) Sen kom några av ninas gamla klasskompisar som e himla roliga o umgås med :) Vi kollade på hammarbymatchen (vi vann! :D) och sedan drog vi till donken för lite käk :P Det var lite jobbigt där en stund eftersom TB's hade slut på alla sorters snacks :/ Men nina löste snabbt problemet genom att bjuda på donken :D Sen bar det av hemåt eftersom jag skulle upp vid sex för att passa kalle i en timme och sedan lämna honom till taxin. Orkar inte somna om nu :P

Idag vet jag inte vad som händer, men ikväll gissar jag på att det blir jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback