She's all that

Kollade precis på She's all that med olof :) En av
de bättre ungdoms/kärleksfilmerna enligt mig :)

Imorgon ska vi först till webhallen för att köpa
rosa hörlurar från skullcandy, sen ska vi förbi
guldfynd och hitta ett bra smyckeskrin till alla mina
örhängen. Efter det blir det en snabb titt inne på
DUKA eftersom jag har ett presentkort på 300:- där. Ska dit och
kolla om dom har någonting annat än tallrikar, glas och bestick :P
Måste se om det finns någonting jag kan köpa nu eller om jag ska
vänta tills jag flyttar hemifrån, presentkortet är ändå giltigt i 10 år
framåt :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Om man ändå hade pengar =P
Måste ta den där Hemtex resan någon gång.
Tänkte spana lite på nätet var jag kan hita en strre butik =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback