Party party!

Har ätit middag med familjen och snart är det dags att dra iväg :) Nina ringde och sa att hon snart skulle till dennis och dom, och att hon kunde plocka upp mig i en taxi om jag ville :) Jag som inte orkar sitta här och grubbla över varför jag har kramp i magen tänkte att det var en strålande idé! :) Var dock tvungen att byta om till lite varmare kläder så klänningen satt inte på länge. Det blev istället mina svarta jeans, mitt hallonröda linne från H&M (de där 2-packen som var så billiga förut) och min svarta tracksuitjacka från carlings. Plus mitt ganska nyinköpta svarta jordgubbshalsband från I.Me.My. Jag gillade just det halsbandet eftersom jordgubben var lika stor som en riktig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback