Ont i fötterna

Mm, ont i fötterna. Det är det enda jag har att säga om mitt jobb :P Nä men det har faktiskt varit himla skoj den här veckan, bara en dag kvar o sen e d helg! Härliga arbetskamrater har man också :)

Just nu sitter jag hemma hos olof och har precis stressätit lite mat, slutade jobbet klockan sex. Ska strax iväg och jobba lite med alexandra :) Sen imorgon samma sak, först jobb mellan 9:45 - 18:50 och sen iväg till olof för att slänga i mig lite mat och sen vidare till mitt andra jobb :)

Fast på lördag blir det att slappna av! Först till tumba en snabbis för att hämta ut min supersnygga
tunika från Lindex som jag beställde, sedan hem igen för att sminka upp mig och klä mig så rockigt som det bara går. Sen ska jag möta upp stoffe och eventuellt hans kompis för att dra vidare till vallentuna där nina och malin har rockparty :D Hela veckans slit kommer ju definitivt vara värt den kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ohh vad glad jag blir när du säger så om vår fest !! Du ska veta att vi slitit som GNUER för att få allt att bli så bra som möjligt !! =) (K)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback