Helgen som kommer

Jaa ikväll blir det bara att ta det lugnt här hemma hos olof :) Mysigt! :) Imorgon ska jag upp rätt tidigt och dra iväg till tumba för att hämta ut min tunika från lindex och sedan ska jag hem för att göra mig iordning inför rockpartyt :D Tyvärr så ringde stoffe och avbokade tidigare idag, men som tur var övertalade jag patrik att följa med istället :) Det känns alltid bra att ha någon med sig när man inte riktigt känner folk, eller när det är folk som man inte har träffat på länge och man vet inte om det kommer vara jobbigt eller inte förrän man väl är på festen. Som sagt var, då är det alltid bra att ha en vän med sig :)

Söndag blir det inte mycket att göra. Ska jobba lite där på kvällen, antagligen med olof då :) Sen är det bara att åka hem för att förbereda sig på ännu en veckas jobb på H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback