Härligt!

Nu är alla betyg satta och jag har 19.0 i snitt :D Är så himla glad så det inte är sant! Fast det är lite jobbigt ändå för skolan är den grejen jag alltid har varit bra på och nu tar allting slut. Det har varit den enda delen av mitt liv som jag har varit lite av en expert på och där jag vet att folk har kunnat komma till mig för att få svar på sina frågor. Nu är den delen av mitt liv snart slut och jag undrar om jag kommer vara lika bra i arbetslivet? Jag tvivlar på det. Vissa är helt enkelt boksmarta, men när de kommer ut i verkliga livet blir det en helt annan sak, och jag är nog en sådan person. Det känns i alla fall så. Det kanske är därför jag vill bli lärare, för att hålla mig kvar inom det området jag funkar bäst i :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback