God morgon

Man blir alltid glad när man får komplimanger och stöd från helt främmande människor :) Det är en bra start på dagen! :)

Just nu sitter jag och väntar på att olof ska vakna :P Själv däckade jag som en sten igår, jag såg knappt klart slutet på filmen. Vi tittade på Romance & Cigarettes som faktiskt var jättebra, men som sagt var så var jag lite trött där på slutet :P Sen vaknade jag till runt tolv och insåg att jag fortfarande hade alla kläder på mig o allt :P Det var bara att resa sig upp och gå och göra sig iordning. Sen vid 3-tiden vaknade jag av att olof fick sms från patrik. Fast tur var väl det för jag hade drömt mardrömmar om kläder som skulle larmas och galgas, en hel kö med folk som skulle göra returer och en massa kaos i provrummet. En vanlig dag på H&M alltså, men fortfarande jobbigt när man börjar drömma om det :P Sen när jag somnade om drömde jag en konstig dröm som i stort sett gick ut på att jag skulle träffa så många nya människor som möjligt på så kort tid som möjligt. Helt galet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback