För jag har tagit studenten!

Fy fan vad jag e bra!! :D Igår var en trevlig dag :) Var på olofs studentmottagning och sedan begav vi oss först hem till alex o sen mot krogen. Treat blev det :) Det slog verkligen till i min skalle när vi gick ut och rökte sista gången, och sedan på väg till donken ännu mer :P Det var någonting jag garvade åt så mycket att eftersom jag precis hade druckit vatten sprutade det vatten både ur munnen, näsan och ögonen, jag stör mig på att jag inte kommer ihåg skämtet :P Fast efter den lilla olyckshändelsen blev min näsa helt konstig :/ Jag gick och nös hela vägen hem till olof och jag var hur täppt som helst. Kommer hem till olof och nyser ännu mer, tills jag börjar blöda i ena näsborren :/ Vaknade vid åtta idag också för att jag var så sjukt täppt så att jag knappt kunde andas o då gick det inte att somna om :/ Men men, det var det väl värt för jag hade sjukt kul igårkväll och under hela dagen i övrigt så det var helt enkelt underbart att ta studenten :D

Tjofadderittan lambo! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Sounds nice.. Med näsblodet alltså... Hehe.
Vad bra att ni hade kul iaf!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback