Dagen

Olof drog runt ett eller två nån gång och jag började städa upp lite i mitt rum o i köket. När jag väl var klar med städandet ringde cissi och frågade om jag ville följa med henne och martina till möllebadet vilket lät som en strålande idé :) Jag har varit seg hela dagen och inte riktigt orkat göra någonting så att ligga och slappa på stranden i några timmar lät rätt avkopplande :) Plus att det här är min sista dag då jag är ensam hemma så jag ville spendera dagen här hemma i tumba liksom och möllebadet ligger bara 10 minuter med bil härifrån :) Så cissi och martina plockade upp mig i bilen runt två. Jag badade sjukt mycket också! Haha, jag som är en sån badkruka. Första doppet var vi i och plaskade i typ en halvtimme! Så länge har jag aldrig badat i streck i hela mitt liv :P Sen solade vi en massa och jag såg nu när jag kom hem att jag är riktigt röd :P

Nu ska jag väl städa klart köket och sedan ska jag gå och hyra film och sen kommer olof om typ en och en halv timme eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback