Tristess

Just nu har jag sjukt tråkigt :P Fast det är mitt eget fel egentligen eftersom jag alltid stressar så mycket för att göra mig iordning och sen när jag är helt klar är det alltid minst en timme kvar tills man ska någonstans :P

Längtar sjukt mycket till den 25:e och min lön! :P Ska betala av lite till pappa på resan till rhodos, ska betala av mobilräkningen och halva skinnjackan, och lite pengar till olof :) Haha, inte för att jag längtar efter mina skulder, men jag längtar efter att få ha de avbetalda och klara :) Kommer ändå att ha rätt mycket pengar kvar att leva på :) Jag blir alltid så stressad när det börjar närma sig den 25:e, jag vill liksom veta exakt hur mycket jag kommer få i lön så att jag kan se hur mycket pengar jag kommer få och vad de ska gå till. Jag är en sån som vill planera precis ALLT :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback