Tisdag

Bestämde mig för att åka hem till olof efter jobbet :) Det är jobbigt att vi inte träffas lika ofta nu när skolan är slut, man blev liksom van vid att åtminstone träffas någon timme eller två varje dag.

Jobbet idag var både bra och dåligt. Det var stressigt eftersom JAG var den enda som jobbade på damavdelningen idag :P Vi var bara 5 personer, och en gick hem mitt på dagen. Alltså, 4 anställda i hela butiken och JAG fick ta hand om damavdelningen helt själv! haha. Det var skönt på ett sätt eftersom jag kunde göra allt i min egen takt och jag fick faktiskt mer kläder uthängda än vad jag brukar få. Men det var ju också jobbigt och stressigt att vara helt själv. Hur som helst ska jag få ha kosmetiken imorgon :D Min chef pratade om att jag och filip skulle få byta av lite då och då vilket förhoppningsvis innebär flera dagar på kosmetiken för Ronja :D

Ska tillbaka till tv:n och mysa med älsklingen nu :) Gonatt eller nåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback