Telefonterror

Sitter och pratar med en uttråkad emma i telefon :P Sjukt roligt att lyssna på, men svårt att förstå allt :P

Olof håller på och städar sitt rum så jag får inte vara där, men han var snäll och fixade så att jag kan sitta här i vardagsrummet med laptopen i knät :) Längtar otroligt mycket till den 25:e nu! Vill inget annat än att få mina lönebesked så att jag kan börja planera hur pengarna ska spenderas :) Mycket som ska köpas nu inför resan, till exempel en tunika i tunt linneaktigt matrial med långa armar, en solhatt, solskyddskräm och sånt. Sen måste jag köpa nya jeans och betala för munkjackan jag beställde från ellos. Sen är det en del räkningar och sånt som ska betalas till pappa o.s.v. Mycket att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback