Sommarlov/arbetslös

Det beror väl på hur man ser på saken :P Jag tycker att det låter bättre med sommarlov faktiskt :)

Gick upp tjugo i åtta för att slänga i mig lite frukost innan mamma skulle iväg och jag var kvar med brorsan. Han är så sjukt söt den där :D haha. Vill alltid att man ska sitta i hans knä, för han brukar ju sitta i mammas o pappas liksom :P Gulligt :)

Runt fyra kommer mamma hem och då ska jag göra mig iordning och åka till olof :) Jag mår faktiskt mycket bättre idag, lite krasslig i halsen bara. Däremot inget illamående eller någon jobbig trötthet.

Jaha, så vad gör man nu då? Från och med klockan fyra idag har jag sommarlov och ingenting vettigt planerat. Det är ju en hel månad kvar tills vi åker till Rhodos. Ska i alla fall spendera tid åt att umgås mer med kompisarna eftersom mina vänskaper med folk har blivit lite lidande på grund av mitt jobb. Allt är ju bra och så mellan mig och mina vänner, men man glider ändå ifrån varandra lite extra när man bara jobbar hela tiden, det går liksom inte att undvika. Så jag har lite catching up to do! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback