Sista ordet

Sista inlägget innan läggdags :P Kom till slut fram till vårdguiden och hon som svarade var hur snäll som helst och gjorde allt för att få fram svaren på mina frågor, det gjorde min dag lite bättre :) Ska i alla fall ta med mig clarityn mot klorallergin och kylbalsam eftersom jag alltid får nässelutslag av klor. Fick också reda på att det är en kontaktallergi vilket kan vara hjälpsamt när man söker läkemedel i framtiden. Hoppas verkligen att jag kommer kunna vara nära poolen nu :)

Ska köpa solskyddskräm för barn med solskyddsfaktor 40. Det är en sån där sprayburk och det är vattenfast så det är ju superbra :) Svårt att få tag på så hög solskyddsfaktor utan att köpa produkter för barn. Sen ska jag köpa en solskyddskräm för ansiktet med solskyddsfaktor 50. Det kommer bli jättebra :) Hellre för hög solskyddsfaktor än för lite! Man vill ju inte bli sönderbränd, vilket är rätt lätt hänt för min del :P

Imorgon blir det till att vara PA åt min bror och sedan ska jag antagligen in till stan och träffa olof :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Heja Ronja friskt humör, kloret.. Eller äsch nej, det funka ju inte. =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback