Shopping

Idag har jag bytt mina rosa/vit-randiga ballerinas mot en storlek större (40). Har egentligen 38,5 men jag har rätt så breda fötter så det funkade helt enkelt inte på bredden :P Sen köpte jag ett nytt par av de ballerinas jag köpte på kappahl. Först köpte jag ju storlek 38, men insåg alldeles för sent att de var för trånga så jag kunde inte byta dem. De kostade bara 129:- så jag köpte ett nytt par. Om någon är intresserad av ett par marinblå ballerinas med vit "nos" och en liten vit rosett på sidan, storlek 38, kan ni få dom för 50 spänn :P
Köpte även två par shorts från H&M för 98:- styck, ett par vita och ett par svarta. De svarta har ju varit slut hur länge som helst nu, och det har bara funnits vita och beiga, så tänkte jag att jag kollar lite extra ändå. Och så hittade jag dem! Ett enda par fanns kvar, det var rätt storlek och allt! Ibland har man verkligen tur :)
Sen köpte jag en ny bikini från stadium :) Randig med lite olika blå nyanser, vitt, grönt och brunt typ.

Sitter och väntar på att mamma o pappa ska komma hem så att vi kan gå och käka pizza :) Sen ska jag nog bara ta det lugnt ikväll och kanske kolla lite på one tree hill :) Älsklingen har gått och blivit sjuk o så :( Förkyld och hela kittet. Plus att han jobbar. Därför kändes det bäst att vara hemma ikväll.

Ska försöka ta bilder på alla gratiskläder imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback