Ronja på kosmetiken

Mhm, heeela dagen :) Köpte lite grejer också idag. Vi har 50% rabatt på Niveas YOUNG ansiktsprodukter så jag passade på eftersom mina gamla var slut. Har använt det märket ganska länge nu och det funkar faktiskt riktigt bra :) Sen köpte jag lite andra hudvårdsprodukter, typ body lotion och sånt. Och en badsvamp, en sån där fluffig sak. Rosa är den :)

Är det någon som vet vad som gäller för flytande produkter när man åker utomlands? Måste man ha till exempel schampo/balsam och solskyddskrämer i speciella flaskor eller någonting sånt? Eller ska man köpa allt sånt när man kommer fram istället? Har verkligen ingen aning :/ Ska man typ ha med sig egna badlakan eller får man låna sånt på hotellet? Massa konstiga frågor i mitt huvud :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om du ska ha med dig krämer i handbagaget gäller vissa regler, finns på SAS hemsida men om du ska ha med dig i bagaget så spelar det ingen roll hur mycket :) Packa väl bara så inget gå sönder, läcker.
Skolskydd skulle jag köpa där,dom har oftast mycket bättre produkter utomlands tycker jag.
Sen badlakan så finns det på hotellet, eller mer handdukar, så ta med dig egna badlakan att ha på stranden osv

Postat av: Nina

Man gör som man vill. Jag litar på svenska produkter mer faktiskt. Och precis som Alexandra skriver så står det på flygbolagens hemsidor hur och vad du får ha med dig. Oftast är det bara att lägga det i en plastpåse i din stora resväska som ej är handbagage! =) Lycka till. Och tack tack!

2007-07-12 @ 10:30:33
URL: http://liiiiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback