Rockparty

Igår var en sjukt rolig kväll! God mat, god dricka, roligt sällskap och massa bra musik! :) Den roligaste festen jag har varit på på länge :) Fast man mår ju inte sådär jättebra idag :P Jag vaknade runt åtta och jag o patrik bestämde oss för att dra ganska direkt. Det blir ju alltid så dagen efter man har druckit, man vill bara hem till sin egen säng. Fast jag var tvungen att åka till stan istället så jag tittade förbi hos olof och sov någon timme :) Sen var det dags för jobb med alexandra vid tvåtiden, vi hade bara 3 ICA-butiker kvar så det var inte så farligt :)

Sitter hos olof just nu, men ska snart börja röra mig hemåt. Vill inte hem egentligen, men jag har inga kläder med mig och imorgon ska jag jobba på H&M igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback