Onsdag

Idag var verkligen kaos! Jag var den enda på damavdelningen och sammanlagt var vi 5 som jobbade. En gick hem redan vid halv tre och en jobbade i skyltfönstret hela dagen, så egentligen var vi bara 3! Hur som helst gick det någorlunda bra ändå, jag bytte av filip vid fyra-tiden och fick stå nere på kosmetiken i 2 timmar där på slutet :)

Sen bestämde jag mig för att åka hem till olof :) När jag skulle hoppa på tåget såg jag att det sprutade någon gulaktig vätska från en av vagnarna, men jag gick på ändå :P Då sa de i högtalarna att det hade bildats rökutveckling och att de var tvungna att kolla upp det vilket gjorde så att alla gick av tåget. Det var antagligen olja eller någonting sånt som sprutade eftersom de var tvungna att ta tåget ur trafik. Så när vi alla stod där och väntade på nästa tåg så small det till! Det lät som fyrverkerier typ och ett stort rökmoln dök upp. Det var konduktören som hade sprutat med brandsläckaren på skiten :P Sen hoppade jag på nästa tåg och allt var frid och fröjd igen :)

Imorgon är min sista dag! Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback