Mr. Brightside

Mhm. Idag har varit en bra dag :) Fick jobba på kosmetikavdelningen heeelt själv idag! Största ansvaret jag någonsin fått liksom, ha hand om en hel avdelning helt själv och att vara den enda personalen på hela nedervåningen. Visst, man kan ringa upp till de andra om det behövs hjälp eller om man har någon fråga, men det känns ändå riktigt bra att de litar på mig så pass mycket! :) Jag hoppas på att få vara där resten av veckan också, men det beror väl på om filip kommer tillbaka eller inte. Det är killen som vanligtvis har hand om kosmetiken.

Har ingen outfit-bild idag, men jag hade en riktigt snygg outfit! Mina svarta leggings från halen's, mina grå shorts från H&M, min nyinköpta vita tunika med fickor från H&M och mitt svarta stooora jordgubbshalsband från I.Me.My. Sjukt snyggt om jag får säga det själv! :D

Igår var det bio som gällde :) Jag, olof, patrik och alex var och såg "Die Hard 4.0" :P Den var faktiskt bättre än förväntat, men lite synd att John McClane i den här filmen och John McClane i de tidigare filmerna inte hade mycket likheter alls. Han var mer härdad och allmänt hård och brutal i den här filmen jämför med tidigare. De andra filmerna var mer actionkomedi, den nya filmen var i stort sett bara action. Något skämt här och där, men inte samma komiska anda som i de andra filmerna. Inte för att jag är någon expert på die hard-filmer, men om till och med jag som knappt varit intresserad tidigare lägger märke till dessa skillnader så är det ju någonting värt att diskutera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback