Måndag

(Gårdagens inlägg som ej publicerades på grund av att blogg.se krånglade)

Blogg.se krånglar lite, men nu verkar det fungera någorlunda igen.

Idag var en kort dag, eller det kändes i alla fall så. Rätt skönt när man slipper gå runt på jobbet och liksom längta efter att klockan ska bli sex, nu flög tiden förbi istället :) Sen när jag kom till tumba plockade pappa upp mig med sin HD Night Train :D Älskar att åka hoj! Fast lite läskigt är det när man gasar iväg sådär för det känns som att den ska stegra på bakhjulet eller nånting :P

Runt halv åtta satte jag mig på bussen för att träffa angelica :) Det känns som flera månader sen hon och jag träffades så det var himla kul! :D Vi tog en promenad runt tuna och sen satt vi och kollade igenom hennes bilder på datorn en stund :) Efter det var jag tvungen att åka hem igen, var tillbaka här runt nio. Lagade en halloumisallad till lunchen imorgon, och nu sitter jag här och har tråkigt igen :P

Imorgon ska jag ha kosmetiken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback