Just my luck

Självklart fick min mobil för sig igårkväll att den skulle dö :/ Jag kan inte sätta på den igen eftersom den är inställd på pin-kodskontroll och min pin-kod är hemma hos mig. Jag har ännu inte lärt mig den utantill och jag har inte tänkt på att stänga av pin-kodskontrollen. Alltså, jag är ganska onåbar tills ikväll när mamma och pappa kommer hem och kan ge mig pin-koden.

Det var i alla fall en jättekul kväll igår :D Alltid lika mysigt när man har bra sällskap och knäppa filmer :P

Ikväll blir det bio med pappa, harry potter-filmen faktiskt :D Nu är det inte lång tid kvar, den 21 november kommer den sista boken ut på svenska :D Jag har ingenting emot att läsa böcker på engelska, men eftersom jag har alla de andra böckerna på svenska vill jag även ha den sista på samma språk. Plus att inget annat land har lika snygg design på sina harry potter-böcker! :) Inte vad jag har sett iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback