Helg!

Wohoo! Äntligen helg :D Den här veckan har gått ovanligt fort för min del. Antagligen för att jobbet snart är slut och ledigheten/arbetslösheten börjar :P Jag jobbar min sista dag på torsdag. Fast de kommer säkert ringa in mig lite titt som tätt ändå, men det blir ju bara någon dag här och där. Sen på fredag ska jag jobba lite med min bror :) Sen är jag arbetslös :P

Ikväll ska jag inte göra någonting alls, bara slappa och ta det lugnt :) Ska möta amanda på tåget imorgon o så ska vi till södertälje och shoppa lite :) Sen ska vi hem till henne och fixa med mitt hår. Jag ska äntligen ta bort löshåret! :) Det har varit jättekul att ha aslångt hår, men det har börjat tova sig där bak och det kliar så mycket så nu ska det bara bli skönt att slippa :)

Jag hatar att jag ska vaxa benen hos mamma (på hennes jobb alltså) den 15:e augusti eftersom det innebär att jag inte får raka benen på hela juli månad! Det är ju nu man vill gå i klänning och kjol! Suck :P Men men, det kommer bli skönt att slippa tänka på att raka benen och sånt på rhodos iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback