Gamla vänner och shopping

Skulle in till stan för att möta olof och shoppa lite idag :) Träffade anton på bussen och vi sällskapade hela tågresan eftersom han skulle till centralen. Han skulle faktiskt iväg och göra lumpen. Lite ironiskt eftersom jag inte har träffat honom på typ ett halvår och första gången vi ses igen är när han ska iväg i 11 månader.

Kom i alla fall hem till olof och drack saft en stund, sen gick vi ut på stan för att leta jeans åt mig. Mamma och pappa hade gett mig en jeans-budget på 400:- så först kollade jag H&M, men till slut blev det ett par mörkblå från Cubus för 399:-. Köpte även ett 2-pack grå/svart-mönstrade strumpbyxor från H&M (2 olika mönster på strumpisarna) och ett par ljusgula benvärmare, även de från H&M :)

På väg hem fick jag ett sms från angelica som frågade om jag ville fika hos henne. Skyndade mig hem, lämnade alla grejer, och tog bussen upp till storvreten. Hon fyllde nämligen 20 i lördags och jag missade festen. Även saga och sebbe kom förbi ett tag :) Sen lagade angelica mat åt oss, köttbullar och makaroner, och efter det färgade jag hennes hår :)

Nu ska jag bara slappa :) Imorgon ska jag till olof och där lär jag väl stanna i några dagar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback