Fika och lönebesked

Idag har vi fikat med patrik och alex på sandy's :) Planerade lite inför festen :) Sen drog vi till olofs brorsas lägenhet för att lämna lite av drickan vi ska ha imorgon, och för att mata katter :) Efter det åkte vi till mariatorget, handlade på ICA och nu har vi precis ätit middag :) Köpte varsin glass också på vägen hem :)

Fick mina lönebesked idag också. Eftersom lönen från ICA-jobbet var så mycket lägre än vad jag hade räknat med så blev jag jätteorolig att pengarna inte skulle räcka, men som tur var fick jag en oväntad lön från PA-jobbet så det löste sig ändå :) Bara ett litet problem... mitt bankomatkort är hemma och jag är hos olof! :P Jag som inte ska hem förrän på lördag liksom :P Lyckat! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback