Extra hull och halvtimmespromenader

Eftersom jag är blek och inte har en särskilt fast mage hamnar jag i kategorin blekfet. Nej, jag är inte fet. Faktum är att jag är långt ifrån fet. Däremot är det så att när man är likblek som jag och man har minsta lilla extrafett på magen ser man tjock ut. Det är en illusion, men ändå någonting som de flesta lägger märke till. Tänk efter, tjejer med en snygg solbränna och lite extra hull jämfört med likbleka tjejer med lite extra hull. Behöver jag ens fråga vem som är snyggast...?

Därför ska jag ta tag i det här extra hullet på min mage och ge mig ut på halvtimmespromenader minst 3 gånger i veckan, samt ändra mina matvanor drastiskt. Allt för att bli redo inför min egen Beach 2007, dvs Rhodos. Tog min första promenad alldeles nyss och jag måste säga att det finns verkligen ingenting skönare än att bara få vara för sig själv en liten stund och rensa huvudet på tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback