Beställning


Beställde denna mysiga munkjacka från ellos igår :) Beställde den först i brunt, men ångrade mig sedan eftersom det är en grå jag har varit ute efter ett tag nu :) Fast den bruna var superfin också! Om jag blir jättenöjd med den grå och det finns pengar över kanske jag gör en beställning på den bruna också :) Bara 199:- :) Det som är jobbigt med ellos storlekar är att de har 34/36 eller 38/40 vilket suger när jag har 36/38 :/ Jag vet aldrig vilken storlek jag ska beställa :/ Men eftersom det här är en munkjacka och den gärna får vara lite stor så beställde jag 38/40. Vi får hoppas att det blir bra :)

Just nu sitter jag mest och tråkar, väntar på att amanda ska börja röra sig mot tumba :) Sen blir det södertälje för lite väskshopping :) (för amandas del alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback