Äpple från Asos

image136
Idag när jag kom hem till olof fanns där ett paket till mig. Älsklingen hade köpt det ljusrosa äppelhalsbandet från Asos till mig :D Det var väldigt gulligt tycker jag :)

Idag blev min ryggvärk värre. De sista timmarna gick jag och mådde fysiskt illa samtidigt som jag hade tårar i ögonen, allt för att det gjorde så himla ont i ryggen :/ Känner fortarande av det lite, det kommer tillbaka så fort jag typ anstränger mig överhuvudtaget. Suck. Jag vill kontakta en sjukgymnast, men dom där idioterna i tumba fattar ju noll. "Vaa? Vill du gå till en sjukgymnast fast du inte har någon skada...? Vadå förebygga skador? Vad är det?". SUCK! Vilka puckon det finns! Jobbigt bara att jag troligtvis inte kommer få tag på en tid hos någon annan sjukgymnast förrän om några veckor, men på måndag börjar jobbet igen. Jag klarar verkligen inte av smärtan, men jag måste ha pengar till rhodos :/ Vad jobbigt allt blev :(

Kommentarer
Postat av: Nina

Vart är mina presenter nånstans ? =0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback