TORSDAG

Igår blev det först jobb och sen mötte jag amanda utanför skolan där jag jobbar. Hon informerade mig om att jag tydligen jobbar i hammarby sjöstad vilket jag inte hade någon aning om :P Jag och geografi går inte ihop! :P Hur som helst, vi åkte in till stan och gick runt i en del affärer. Jag köpte några lila smycken på glitter till min outfit på lördag och sen några jättesöta trosor på topshop :)

Efter allt shoppande blev det kinamat på odenplan och sen vidare till wallman's intiman där vi kollade på världens bästa magnus betnér! :D Köpte ju en biljett till amanda i julklapp, och en till mig själv i julklapp :)

Snart ska jag iväg till jobbet där jag ska vara till klockan tre. Sen ska jag försöka hinna hem och hämta ut ett paket från H&M med olofs kavaj och mina klänningar :) Olof ska ju iväg på kryssning idag med jobbet så nu kommer vi inte ses på typ tre, fyra dagar eller nåt :( Men men, jag har i alla fall en bra helg att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback