STOFFE PÅ ICA

Jag stod i kön på ICA i tumba centrum och får ett sms där det står "Titta bakåt ;)" och det var stoffe som stod där bakom och lurade :P Hade inte så mycket vettigt för mig förutom att bära hem glass till pappa och brorsan så jag hängde med hem till honom och kollade in nya lägenheten. Himla nice :) Man blir lite sugen själv på att flytta hemifrån när man kommer hem till en kompis som precis har renoverat o fixat o allt e pattperfa liksom :) Fast jag vill ju gärna flytta in med olof och det har vi inte ens snackat nånting om, plus att vi ska plugga o sånt nu, så det lär nog dröja ett tag. Men drömma kan man ju alltid göra! :P

Hur som helst blir det antagligen lite drickande hemma hos stoffe ikväll. Olof och de andra ska ut på krogen, men jag ska ju på julmiddag med H&M o sånt imorgon så jag vet inte riktigt om jag orkar ta mig in till stan och komma hem runt 2-3 liksom :P Plus att det alltid är kul att träffa gamla kompisar o sånt :) Stoffe är liksom den enda killkompisen jag har som inte är min pojkväns kompis, och det känns faktiskt jävligt bra att ha en utomstående killkompis också :) Det blir ju ofta så när man blir tillsammans med en kille att även om man var kompis med hans kompisar innan så förlorar man dem på ett sätt. Man blir flickvännen liksom. Om jag och olof till exempel skulle göra slut (vilket inte är särskilt troligt, men bara som exempel) så skulle ju inte till exempel patrik och alex vara mina kompisar längre. Det skulle ju inte funka, o sånt e jobbigt.

Men nu känner jag att det här inlägget börjar bli lite väl dramatiskt så ha en trevlig fredag och sup inte för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback